Esensevim 2,5aylıkken oyuncaklarına uzanmaya ellerini kaldırmaya baslamıstı ama tutamıyordu 3ayı bir kac gün gectiginde tutmaya basladı suan 4aylık gayet güzel uzanıyor tutuyor agzına götürüyor her seyi. Uzun süre eldiven mi kullandınız acaba genelde uzun süre eldivenli duran bebekler ellerini daha gec kullanmaya baslıyor ben 40ı cıkınca cıkardım eldivenlerini hic takmadım bana kalsa daha erken de cıkartırdım ama kv sagolsun üşüyor bu cocuk diye diye esimi de etkiledi eldivenlerini cıkarttırmadılar anca 40ında cıkarabildim o zamandan sonra hemen ellerini kesfetti zaten