meruz çok anlamlı anlayana... gerçekten oğlum uyanıkken hiçbir şey yapmıyorum karşısına oturup onunla vakit geçiriyorum 6 aylık ve sarılmayı biliyor. İlla uyandığında kucağıma alırım sarılırız bi süre... uyuyacağı zamanda öyle sarılırız... kimisi bi tek sende mi çocuk var diyor evet arkadaşım bi tek bende çocuk var o uyanıkken iş yapamam onunla ilgileneceğim. Yok yalnız kalmaya alıştırmıyorsun ileride zorluk çekersin. Kaç sene zorluk çekerim ? Ama o çocuk sevgisiz büyürse kaç yıl zorluk çekerim ? Gerçekten ilgiyle sevgiyle güvenle büyüsün istiyorum. İnşallah ona anne gibi anne olabilirim 🙏🙏🙏