Beta hcg değerim 2.0 hanımlar Sonradan yükselen hamile olduğunu öğrenenler varmi yardımcı olur musunuz? Birde korunma yöntemim 3 aylık igne. 1 senedir düzenli 2.ayin sonundan 20 gün boyunca leke tarzında kanamam olurdu buna adet deniliyormus ne kadar az olursa olsun. Ama bu sefer olmadı ve kan değerim 2.0 dı doktorum 2 gün sonra tekrar test yaptır dedi yardımcı olur musunuz?