Canım ben çayını içtim çok faydası oldu sütüm gerçekten arttı, ama sadece çay içmek yetmiyor , düzenli beslenmek sık sık emzirmek bebek emmiyorsa göğüsleri sagimak , 3 ana öğün 3 ara öğün yemek bunları yapıp aynı zamanda çayı içmen gerekiyor , şimdiden bol sütler ☺️