Omerfarukkk biz eşimle beraber pozitifdik. Öyle aman aman maske de takmadık yani bebeğimi de emzirdim çok uzak da kalmadık birbirimizden ama tabi her bebek aynı olmaz siz dikkat edin maske takın . Biz odaları her gün havalandırdık meyve yedik. neredeyse her gün kekik demledim onu içtik sumak demledim. Udi hindi zencefil zerdeçal ve balı karıştırıp macun haline getirip yedik. Ayva yaprağı demleyip içtik. Siz de bunları yapabilirsiniz. Bir de sık sık duşa girin