canimoglum_2020 Kızlar 7 ay 10 günlüktü ilk Doz yapıldı 2. Doz için 8,5 da çağırdı doktor acaba bi yanlışlıkmı var heryerde iki doz arası 2 ay olmalı yazıyor
Demiryasemin canimoglum_2020 bizde yedi aylıkken ilk doz yaptırdık 5 gün sonra dokuz aylık 2. Dozuna gidicez