Csknozge Masalciiii hem cok zor elle hemde süt falan gelmiyor bosuna ona para vermeyin kiwi marka elektrikli pompa almıştım bimden 100 tlye onu alın daha iyi en azından elinizde yorulmuyor hemde süt geliyor
ArzuOguz Masalciiii ben kullanıyorum çok güzel sağım yapıyor bence Doğumdan itibaren kullanmaya başladım sütüm de arttı pompaladıkça
Csknozge ECAA göğsünüzü iyice içeri yerlestiriyo musunuz elinizlede tutun olmadı youtubedan video izleyin bi bakın göğüs ucunuz içeri dışarı hareket ediyor pompaladıkça
Deletedmom_29 Masalciiii ilk doğum yaptığımda bebeğim 5 günlükken lazım olmuştu eşim gece eczaneden wee baby manuel alıp gelmişti. Gayet işimi görmüştü. Ara ara sağıyorum. Sürekli saginca zor olur belki ama ben bir problem yaşamadım
Mytinyson İlk doğum yaptığım günlerde sadece uçundan süt çıkarmak için kullanmıştım. Sıkınca acıyodu göğsüm die. O açıdan iyi olmuştu ama sağmak için yeterli değil. Daha sonrasında kraft elektrikli aldım.
ECAA Csknozge izledim canim ama 1 2 damla geliyor o kadar hatta moralim bile bozulmuştu dedim benm sutummu yok sonra kizimda aclik sorunu yasamiyormki dedim geri
Csknozge ECAA yani damla damla geliyor biraz uzun sağmak biraz geçtikten sonra fazla geliyo sonra tekrar damla damla oluyo bilemedim valla sizde niye öyle olmuş ama bebeğiniz doyuyor ve kilo alıyorsa takmayın kafanıza