Civcivannesii merhaba, geçmiş olsun öncelikle.
Kızarıklık normaldir. Karma aşı mı yapıldı? Kızarık olan bölgeye ilk gün müdahale etmeyin ama ikinci gün ve sonrası ovalayabilirsiniz. Soğuk kompres yaparak ovalarsanız daha iyi olur hatta. Korkulacak bir şey yok 🙏☺️