Gonul_celen ElifHazal malasef geçmiyor 4 aylık olduk hala her emzirme de tıkanıyor Çünkü süt çok hızlı iniyor ve heyecanlı içerken kontrol edemiyorlar ben hissediyorum süt indiği an genzine kaçırması an meselesi diyorum ve kaçıyor 🤦🏼♀️
Deletedmom345 ElifHazal Muhtemelen sütünüz tazyikli ondan.Göğüs ucunuzu parmağınızla makas şeklinde tutarak emzirin
AzraSare ElifHazal bebeğiniz ne kadarlık ? Benim 8 günlük durum bizde de var emzirirken bi kolu kolumun altında ve Bebek yan pozisyonda emZiriyorum o zaman çok olmuyor
Fulya0512 ElifHazal göğsünüzü makas şeklinde alttan ve üstten tutarak emzirin süt kanallarını yavaşlatmış olursunuz bebeğinizde rahat eder
Gonul_celen ElifHazal hemen kaldırıp nefesini düzenlemesini bekliyorum ztn onun umrunda değil memeden cektşm diye ağlıyor zamanla öğrenir belki
Gonul_celen Fulya0512 canım olmuyor ya ben 4 aydır deniyorum biraz arkaya yaslanmak makas yapmak yavaşlatıyor gibi ama kaçırıyorlar yine süt indiği an oluyor ben anlıyorum olacağı anı
Keziban ElifHazal bizimki 5 aylık hâlâ öyle. O durumda samin ol canım Yüzüstü yatır sırtına hafif vur