Kızlar merhaba . Aşırı kafama taktıgim bir şey sormak istiyorum. Bu ayın 29 undan 15 aylık olucak oğlum. Fakat hala baba mama falan dışında konuşmuyor. Bezini değiştirdikten sonra bezini çöpe atta gel dediğimde bezini çöpe atıp geliyor. Yada hani ayakkabilarin nerde dediğim de ayaklarina bakıyor. Hadi bıcı bıcı dediğimde banyonun kapısına gidiyor fakat hani Allah 1 yap dediğimde yapmıyor öğretiyorum burnun nerde ama göstermiyor yada kırmızı top diyorum sonra bana kırmızı topu ver diyorum vermiyor . Beni anlıyor ama yapmıyor başka şeyle ilgileniyo. Çok canım sıkılmaya başladı 😭 biraz araştırdım odaklanma bozukluğu tarzında şeyler okuyunca içimi bı kuşku sardi