umayimbalim 3 ay 7 günlügüz sabah 8 den beri bu 5. Kakasi sizce normalmi bana cok fazla geliyor bebegim kilo almayacak diye korkuyorum yolunda gitmeyeb birseyler mi var acaba
Morfrenk umayimbalim ateş, huysuzluk, yeşil kusması var mı takip edin. Net bir bilgim yok doktora gidin bence Bi. Acilden baktırırsınız içiniz rahatlar, her gün mü bu kadar yapıyo
umayimbalim Morfrenk ilk ay da bu sekildeydi ama son zamanlarda bir kac kez yapiyordu bugün daha fazla ama renginde ve kivaminda bi sıkıntı yok emziriyorum hardal sarisi hafif pütürlü kaka yapiyor sulu bile değil anlamadimki bende bu arada kusmamiz huysuzlugumuz yok uyuyor ama kakasini yapmadan once biraz huysuzlaniyor cikardiktan sonrada rahatliyor tabi
Morfrenk umayimbalim bebeklerin ishali öyle cok sulu olmaz zaten ama sayısı önemli diye biliyorum.. İlk aylarda hepimizde öyleydi o önemli değil. Siz yine de dikkat edin bir kaç gün az az yapıyorsa eğer tam dolmuyorsa bez 5 kere olsa da sıkıntı olmaz herhalde belki kakasında köpük varsa eğer gazı vardır