Burcu60 25 Mayısta bebeğim 1 aylık oldu sağlık ocağındaki ebe size vitamin vermemisşm diyip bunu verdi. Verdiği gün vermedim ertesi günü verdim. Verdiğimden beri çocuk susmuyor bas bas bağırıyor ağızdan gaz çıkartıyor ama alttan ne gaz ne kaka yapabiliyor.. Ebe verdi diye sorun yaşamam diye düşünüp kullandım keşke araştırsaydım.. Dünde vermiş bulundum oğlum dün sabah 05:30 da kalkmıştı o saatten akşam 22:00ye kadar uyuyamadı. Bundan sonra vermicem inşallah etkisi çabuk geçer. Dün öğlen 12 de vermiştim halen yapamadı kakasını