yasinsmommy Merhaba güzel anneler, oğlum bu ay sonuna 4 aylık oldu ekimde doğdu. Böyle olan bebek anneleri bebekleriniz de ne tür yenilikler fark ettiniz? Benim bebeğim ellerini keşfetti sürekli ağzına alıyor meraklı eline bakıyor hep 💕 birseyler konuşmaya çalışıyor. Oyun halısı var oradaki oyuncaklar çok ilgisini çekiyor dokunmaya çalışıyor heyecanlanıyor çırpınıyor ❤️ ben anne sütü veriyorum şu an 3 saatte bir acıkıyor saati hiç şaşmıyor emzirme saati gelmeye yakın alıyorum ağlamadan emziriyorum ki huysuzlaşmasın. Sizde durumlar ne? Bebeklerin yeni birsey öğrenmeleri günden güne büyümeleri çok heyecan verici her günü iple çekiyorum 💕
Sevil3425 yasinsmommy benim kızım da bu gün tam 3 ay 15 günlük ellerini keşfetti sürekli ağzında yatağına koyarım uyku arkadaşıyla oynayarak uyur bazen sanki şarkı söylüyormuş gibi dili dışar da hep oyun halasında oyuncaklarla oynar oda mutlu olunca çırpına yanaklarımı yalar bende emziriyorum basen 1.30 saatte bir bazen 4 saat bir değiliyor hep sık sık veriyorum ama benim kızım iki memeyi birden almadığı için sık sık veriyorum
Fatosveaselbebek yasinsmommy merhaba oğlum 8 ekim doğumlu gülmeler donmeler yerinde hiç durmuyor mahsalah kahkaha atiyor ablasına çok asık 😍oyun halısında oynuyor oyuncakları tutuyor emeklemeye çalışıyor popoyu baya kaldırıp kendini ileri itiyor bi bakmışım koyduğum yerde değil daha dışımız çıkmak patlamadı bile arti daha hafif bile öğüttürmüyorum daha erken diye
zdm00 Benmde 14 ekim doğumlu 3 gün sonra 4 bitirecek inşallah. Cok azda olsa sesli gülmeler atıyor arada , konuşmaya calışır gibi sesler cıkarıyo ha bide çığlık atmalarıda başladık üç gündür.Hic sormayın ellerini inceliyor sürekli cok komik oluyor😂
yasinsmommy zdm00 aynen çığlık atmaları yazmayı unuttum 😂 birden çığlık atıyor ama neye attığını kendi de bilmiyor galiba o ses kimden çıktı der gibi bakıyor etrafa 😂 çok tatlılar maşallah sağlıkla büyüsün minikler