Arkadaşlar kızım 2 yaşında ve aktif olarak gece gündüz emiyor. Bende üç gündür şiddetli baş dönmesi var, wc ye bile tek başıma giremiyorum çok kötüyüm. Doktora gittim bugün vertigo dedi ve ilaç verdi. Doktor emziriyorsan kullan ya da kullanma diyemem çocuğunuzun doktoruna sorun dedi. Biz de kızımın doktoruna gittik, araştırıp size dönüş yapacam dedi müsait olunca ama bu saat oldu cevap gelmedi, kaç kere aradım. Bu ilacı içmek zorundayım çok kötü durumdayım, dünya etrafımda dönüyor sürekli, kızıma bakamıyorum eşim bakıyor ama o da işe gitmek zorunda. İlacın ismi betaserc 16mg.etken maddesine göre baktım internetten, düşük risk diyor ama güvenemedim. Aranızda bu ilacı emzirirken kullanan var mı? Ya da aranızda eczacı ya da doktor var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.