Bizimde gaz sıkıntımızı sadece metsil geçirdi doktor günde 4 defa 8 damla ver demişti tok veriyordum genelde onunla alakalı bişey demedi çnkü ama bizim gaz durumu o kdar iyi olmuştuki günde Bi kere akşm 5 damla veriyordum biraz bebeklere uykuda ypıyo demişti doktor rahat geçiyordu