Tuba34 benim son adetim 1 şubatta basladı canım 15 inde tekrar lekelenmem oldu gün boyu sürdü hatta ertesi gün pembemsiye dönüştü bende sasırdım hamile olmadığıma Emin'im fakat aklıma takıldı baya sıkıntı yaptım fln yerleşme kanamasimi fln diye hatta test bile Yapmstm negatif çıktı daha önce böyle bişey yaşamadım sasırdım yumurtlama kanaması mı oluyormuş bu ilk kez duyuyorum