Arkadaşlar şans eseri bir ot ismi duydum bir muhabbette ve bu yaralara iyi geliyormuşş kullanan kişi dedi ki 1 buçuk ayda bitti yaralarım. Belki birine faydası olur şifa olue yaziim buraya dedim:::
Karabaş otu yarım su bardağı kaynamış suya 5-6 tane koyup demlendirirdim sonra onu göğüs pedine koyup göğsüme koyuyodum o kurtardı beni hiç bi krem fayda etmedi Dedii. Şifa olsunn güzel anneleree