Elifunal Merhaba bayanlar benim ilk çocuğum bu 3 buçuk aylık doğduğundan beri hep çok huysuzdu halende öyle ayağım da olmadan uyumuyor bırakınca direk uyanıp ağlıyor böyle oluncada hiç bişey yapamıyorum başına gelen oldu mu yardım istiyorum
semaahmet Elifunal benim kizimda oyleydi suan 4 yasinda oyle kalkinca ya yanina yatardim yada pis pis dierek uyurdu zor vallabi
semaahmet Elifunal aynen kuzum cok zor benim kiz 2 sene once birakti jendi uyuyor dedigim kalktimi sessizce ya yanuna yaticaksin yada hemn poposuna vurarak pis pis diyeceksin cnm