İyi günler
1 bucuk aydır göğüs yaralarımla mücadele ediyorum oğlum kanlı kustuktan sonra doktor 1 hafta emzirmeye ara vermemi söyledi düzelmem için ama sütümün geri gitmesinden korkuyorum ollduda gitti diyelim tekrar geri gelirmi ??
Fikri olan varsa yardımcı olursa sevinirim