Kızlar 10ay olmamıza üç günümüz kaldı, dişlerimiz çıkıyor dört tane birden geliyor onun huzursuzluğu bir yandan, emmeyi azalttık, odadan dışarı çıktığım an ortalık ayağa kaldırıyor,yanında otururken de sürekli ağlamaklı sizler nasılsınız? Sizlerde de var mı huzursuzluk?