herannekadar Ayse_21 tenekede sirnagda var ondan alin az az sürün hızlıca çekin o zaman çok acı hissetmezsiniz
sonsuz17 Ayse_21 evde denemek istiyorsan bimin ağda bantlarını al makasla ufak ufak kes petdğin üstüne koy ısınsın yapıştır çek 10 dk da tertemiz altları alırken zorlanıyorum ayda 2 kere alıyorum ağda bandıyla dene
nazanay Ayse_21 Ben hep jilet kullandim. Bir donem agdaya geceyim dedim ama 2-3 denemede o kadar cok batik oldu ki, onlarin iyilesmesi 1 senemi aldi. Jilete devam.
bjkbb Ayse_21 ağda ilk etapta biraz acıtıyo sadece ama yapildikca o kadar acıtmıyo bence en rahatı o ben iki yıldır ağda yaparım hem inceldiği için acı falan hissetmiyorum artık diyebilirim.
Ayse_21 Koltuk altimi bikere agdayla aldim cok memnun kaldim sonra hamile kaldim o acisiina dayanamadim koltuk altina dayanirim ama o bacak arasina dayanamiyorum ondan korkuyorum
Ayse_21 Nurcan03 benimki kil kokleri çok kalinlaşmis agdayla allinmiyo az once denedim ama zor cikiyo