Nur3452 bana erken gibi geldi emeklemesi için tabi bebekten bebeğe değişir ama zaten 6 aylıkken yeni yeni oturmayı öğrenmeye çalışıyorlar zamanla emekleyeceğine eminim. benim bebeğim de yüz üstü durmayı sevmeyen bir bebek hala da durmaz bu yüzden emekleyemez diye düşünüyorduk, ayağa kalkmak istiyordu acaba emeklemeden yürür mü dedik ama. Bir gün şans eseri bi baktık emekliyo çok geçmeden tay tay durmaya başladı ayakta zaten.