Oğlum 17 aylık ama daha önce 8 aylık 9 aylık iken Aptamil verdim daha da hiç vermedim o da böyle anca sınava gittiğim Zamanlar ablam verirdi şuan sütum az ve yemek de düzgün yemyor çok kaygılıyım 8 buçuk kilo baya zayıfladı bu dişlerden ötürü hiç bsey yemyo düzgün yoğurt sevyor vs.ymeyve yedryorm iştahsızlık baya var :( acaba Aptamil veren yani mama veren var mı hala bu aylarda ?