Kızlar merhaba 9 aylık bir oğlum var ellerinizden öper 😘 Sorunumuz şu ki gece sürekli ama sürekli emmeye uyanıyor bazı günler 15 dakikaya bir bile uyandığı oluyor. Ek gıdayı (kahvaltı,öğle,ara öğün, akşam yemeği, gece yatarken doyurucu pelteler vs) gayet güzel yiyor. Gün içerisinde güzel güzel de emiyor. Ama gece sürekli uyanıyor. Başka bir sorun olmadığına eminim çok şükür keyfi yerinde ağrısı sancısı vs de yok. Ben bu durumu nasıl aşabilirim ? İnanın 3 saatlik bile kesintisiz uykuya hasret kaldım. Başıma ağrılar giriyor artık uykusuzluktan,yarım yamalak uyumaktan. Başına gelip çözüm bulan,şu yüzden de oluyor olabilir dediğiniz şeyler var mı ? (Bu arada gece uykusuna 12 gibi geçiyor sabah da 10-11 gibi kalkıyor. Bahsettiğim uyanma sadece emmek için.)