Eadabebek üzülme annesi ,öyle kötü düşünürsen tabi emziremezsin uyutamazsin, yetersiz hissedersin…mama verebilirsin öp sarıp kokla konuş, uykudayken al emzir z sık yatırmaya çalışma ,ne bileyim everett çok zor hepimiz bu surecteyiz ama kendimizi iyi hissetmeliyiz ki iyi bakalım bebelerimize…
Benimki gündüz 3 uyku yaptırıyorum en fazla yarim saat yatıyor, uyanıp 2 saat oyun istiyor kalkma gitme sadece benimle kal oyna diyo (6ay) ..meme emmek istemiyor sagip veriyorum, uykudayken emziriyorum,işimi gucumu bırakıp onunla ilgileniyorum gece kendimden düşüyorum artık ama yapalım ANAYIM BEN ANAAAA😄😅😆uykusuzluktan psikolojim bozuldu