FikriyeAli Oğlumun dünden beri ara ara 38 geçmeyecek şekilde ateşi çıkıyordu ve ateş düştükten sonra ise kırmızı kızarıklıklar takip eden hemşiremiz 6. hastalık olduğunu söyledi viral bi enjeksiyon olduğunu biliyorum sadece sizlerden de bilgi almak isterim
Nilguny FikriyeAli merhaba, benim kızımda 8. Ayda geçirdi ama ateşi 39 a çıkıyordu üç gün bu şekilde devam etti 4. Gün ateşi düşüp vücudunda kırmızı benek deri döküntüsü oldu ve bitti. Geçmiş olsun 🙏🏼
Z-uma FikriyeAli bebeğim iki kere geçirdi.ateşini kontrol altında tutmak yeterli başka bir ilaç falan verilmiyor ateşi olursa ateş düşürücü ver yüksek ateş olursa tabikide acile gitmekte fayda var geçmiş olsun🤗
FikriyeAli Nilguny bizim ateşle birlikte deri döküntüleri oluşuyor ama ateş geçtikten sonra kızarıklıklar da sönüyor kalmıyor 3-4 saat içinde
FikriyeAli Z-uma bende oyle yapıyorum 38 dereceyi geçmedi ilk kez daha hasta olduğu İçin merak ettim calpol veriyoruz yarım saat içinde düşüyor ateşi zaten de Sormak istedim geçiren var mı diye teşekkürler