Mom091 Kızlar vakkonun ipek şallarından kullanan var mı? Online dan alacağım için yani dokunamadığım için anlayamadım. Hemen şekil alıyor mu? Twill olanlardan hiç memnun kalmadım aşırı kayıyor. Bunda kayma sorunu var mı? İnşallah bilen vardır😁
Zelisblt Mom091 bunda kayma problemi yaşamazsın oldukça yumuşak, belki her şekli almaz yine de çok kullanışlı bi şal. Tabi bunu yaz mevsiminde kullnamk daha iyi olur :)
Mom091 Momsbabyy çok güzel duruyor gerçekten. Twill alırken de kayma sorunu yaşamazsınız çok demişti satıcı. Bende modeline vuruldum hiç bakmadan aldım direkt. Sabun sürmüşüm gibi kayıyor yeminle😁
Zelisblt Mom091 evt canım görümcem bunlardan sipariş vermişti bi kaç tane, görünüş olarak çok güzl duruyor :)
Mom091 Balkizlarim kız deme yaaaa. Çok mu sert yada çok mu yumuşak? Gidip gidip hep böyle şeyleri seçiyorum ben ne şanssızım ya😁😁
Mom091 Mom078 dimi kuzum bana da kalın geldi. Aman kaymasında gerisi pek sorun değil. Şaldan çok iğne takıyorum kayınca kafama😁
S_x_w Mom091 kullanıyorum.. Kayma hiç yapmadı bone kullanıyorum tabi.. Ucunu yuvarlak yapamazsınız ama sivri şekli güzel alıyor anlatabildim mi şekli bilemedim ama🤭😅
Mom091 S_x_w hah yuvarlak istemiyorum ben zaten yakışmıyor. Çok hafif sivri olarak kullanıyorum. Kumaşı sert mi acaba?
Mom078 Mom091 Kaynanamın kafasında duruyorsa sende de durur diğerleri gözünün önüne iniyor nasıl beceriyorsa 😂
S_x_w Mom091 hayır bence değil şekil vermek için gayet güzel.. Ama bunların replikaları da var sanırım onları bilemiyorum orjinal vakko şal gayet kullanışlı
Mom091 Mom078 kız dur kaynanama da eşarp alayım bari. 2 yıl evvel almıştım ne zaman görsem onu takıyor😁😁😁