Kızlar merhaba bir gögüsümde yumrular var ve bebegim o gogusumu emmiyor hep elimle sagiyorum sut geliyo ama elimde pompam yok cok agriyo bugun o gogusum bana önerebileceğiniz ne var birde mochi pompa gogusumu acmama yeterli olur mu yada o fiyat araliginda memnun kaldiginiz cekimi iyi bir pompa var mi o fiyatin ustune cikamiycagim icin fikir verirmisiniz