Happpymom Arkadaşlar 3 bucuk aylık olduk alerjik bir bebegiz dogdugmzdan beri hala su gibi ve köpüklü varmı biizm gibi olan
Karagoz Happpymom benim dopduğu günden beri oykeydi hatta köürük sesleri cıkıyor du yaparken hava yuttugu dan havayı cıkarıyor demıslerdı 4 aylık oluyoruz 1 aya yakındır düzeldi