Esoesma Merhaba. Ben hala emziriyorum adet oldum ama 10 gündür yoğun olmamakla beraber devam ediyor. Normalde 2-3 gün sürerdi. Bu normal midir?
NurrC Esoesma doğum kontrol veya ertesi gün aldıysanız düzensiz olabilir. Ki doğumdan sonra 1 yıl böyle düzensizlik çok normal
Esoesma Mom42 normaldi benim. Acaba diyorum içerideki kalan şeyleri mi atıyorum? Siz regl oldunuz mu?