Beren13 Ya ben Doddl marka almistim, kendi kendine yemeye tesvik etsin diye. Cok pahali ama ilk denemede yedi yani resmen :) Az kullandik onlari, normal catal kasiga rahatca gecti cunku. Bu anlamda alin ya da almayin diyemem. O kadar para verip cok dhaa uzun sure kullanmak isteyebilirsiniz normal olarak :)