Merhaba 👋 bebeğim 3 aylık uykuya aşırı düşkün.normalde uyanmadan kıpır kıpır eder emer uyur bugün mesela 11.30 da ben kaldırdım Oyaladım biraz. fazla uyanık kalmıyor emip geri uyumak istiyor sizlerde bu şekilde olan var mı normal mi endişe etmem gereken bir durum var mıdır acaba 🤔