Hayal_26 Arkadaşlar merhaba size bir sorum olacak sizin kullandığınız ya da önerebileceğiniz bebek arabası markası var mı? Oğlum daha 4 aylık o yüzden travel sistem olsa daha mı iyi olur görüşleriniz neler?
Baldudak_Emirbeyimiz Hayal_26 Minio mint travel kullanıyorum doğduğundan beri. Şuan 10 aylığız çok memnunum.
Arasannesi Hayal_26 peg perego book plus 51 modelini kullanıyoruz her anlamda çok memnunum.bebegım dogdugundan beri kullanıyoruz puseti 12 aya kadar kullanılıyor normalde ama çıkardık artık biz bebegım 11 aylık.cok pratik konforlu bir araba