19nisan Kızlar 10 aylık bebeğim var 3-4 gündür yanımda uyumak istiyor. Beşiğine koyunca ağlıyor, daha önce böyle bi sıkıntımız Yoktu. Bu aylarda normal midir ? Yaşayan var mı bu durumu ?
gulsenkonakli 19nisan bağımsızlaştıkça anneden ayrılmak onu kaygılandırıyor o nedenle de size daha çok ihtiyaç duyuyor orada olduğunuzu bilmek istiyor benzer sıkıntılar yürümeye başkayınca da olacak normal bir kaygı süreci 😊