Linamommg Kızlar saglık ocagında kı d vıtamını hakkkında ne dusunuyorsunuz benım bebek uc aya gırecek haftaya dogudugundan berı pedıa kullanıyorum bıtıtcek acaba saglık ocagındakılerde ıyımıdır aynımıdır
iremm48 Linamommg Merhabalar sorunuza cevap veremicem ama tamda benim aradığım şeyi yazmışsınız bugün 1aylık oldu doktorumuz pedia verdi o An soramadım ama nasıl veriliyor bebeğe direk ağıza damlatılabiliyormu eczanede zeytinyağıyla verin dediler ama zeytinyağı verilmezki bebeğe siz nasıl kullanıyordunuz
Pamukkzm Linamommg bugün çocuk doktoruna gittim sağlık ocağındaki vitamini mi kullanıyorsun defi evet dedim onu kullanma ben başka yazıcam dedi
Gocicim Linamommg ben saglik ocagindakini kullaniyorum kendim icinde bebegim icinde bi sorun cikmadi hatta 9 aylik d vit de baktik kan tahlilllerinde normal cikticok sukur
Bebegimm1 iremm48 yok ne zeytin yağsı normal cay kasigina 4 damla damlat direk ver agzina veya mama veriyorsan suyunu verirken cay kasigindaki suyuda damlatabilirsiniz
Linamommg iremm48 yol kuzum sen sadece damlayı uc damla olarak vereceksın gunde bır defa ben sabah verıyorum aynı satte vermeye ozen goster
Linamommg iremm48 mama kulanırsa bebegın zeytınyagı kulanılır ama d vıtamını ıle kullanmayla ılgısı yok zeytınyagı sadece mamaya katılır oda bır cay kasıgı kabızlıgı onler ama hakkkı zeytınyagı tarıs marka doktorum soledı
KuzeyBaturunAnnesi Linamommg merhaba,ben ilk baştan bu yana aile hekimimiz verdi devit3 damla.çocuk doktorumyz yeterli geldiğini söyledi hala ona devam ediyorum oğlum 4 aylık🤗
Minikoazra Bende saglik ocaginin verdigini kullaniyorum temiz degil diyolar ama kanitlayan bir icerik yazi bulamadim ,cocuk doktoruna danistim kullan devam et dedi 3 aydir kullaniyoruz bitmek uzere
Yengecanne_ Sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum.Bir arkadaşımın eşi doktor kendisi hemşire onlar da onu kullanmış
Ahmetaslanannesi Bende kullanıyorum bir soeun yaşamadım somucta devlet neden kötü içerikli bir içecek versin ki bilmiym kendi terchiniz ama ben kullanıyorum ☺️
Mlke301020 Busbey zaten içinde çıkıyor sprey ve damla başlığı hangisi kolayına gelirse onu kullanırsınız ben kaşığa damlatıp veriyorum
Rehberogretmen Linamommg ben sağlık ocağında ki damlayı bebeğim 50 günlük olana kadar kullandım.Aşiri huysuzluk yaptı ve gaz problemi yarattı .O yüzden ocean d vitaminine geçtik .çok memnunum.Aglama krizleri huysuzlugu son buldu sonunda
Boncukkizlarim Rehberogretmen ocean derken daha açık yazabilr misnz bi sürü çeşiti oluyor diye biliyorum da Benin kızım da 10 günlük daha başlıycqz da kullanmaya sağlık ocağındakni kullanmak istemeidm