Canım bana doktorun dediğini aktarıyorum .Benim sütüm az yetmiyor bebeğim doymuyormus çok ağlıyordu anlayamadım sütüm yetmiyordu biliyordum mama da veriyordum ama az geliyormuş kilo alımı çok azdı.Doktorumun dediği önce iki göğüs emzir tam bosalsin.Bundan sonra bebeğin doymadiysa o zaman 60 CC ver çünkü bize 30 yetmiyormuş.Kac kez vereyim dedim kaç kez diye bişey yok dedi doymayinca ver o zaten yoksa iter diliyle dedi.Cocugun doymadigini da şöyle anlarmisz.Ellerini ağzına götürüp hırsla yemeye çalışma,kafasıyla sürekli sağa sola aranma,uykuya Dalamama,sürekli emme istegi ,karnına bacaklarını cekerek aglama,ellerini yumruk yapma.Doydugunda eller açılıp aşağı sarkıyor,kendini gevşek bırakıyor ve hemen uykuya dalıyor.Ben 3 saatte bir güzelce emzirip Mama vermeye başladım bugün doymadigini anlayınca.Oteki türlü sürekli mememde duruyordu doktor dedi ki öyle göğsün dinlenmez süt birkmez güzelce doysun uyusun ki dinlen sen de .Ama mutlaka önce seni emsin.Kalani mamayla tamamla😊Boyle böyle düzene girecek
o yüzden siz çocuğunuzu iyi gözlemleyip belirleyin mama meme ne kadar olur diye umarım yardımcı olmusumdur😌