afraninannesii birmelekannesi2 alerji doktoru yazdı. Neredesiniz acilse ben verebilirim. Siz yazdırana kadar
busramerve birmelekannesi2 alerji maması bende fazladan var isterseniz size yollayabilirim benim oğlum 1 yaşını geçtiği için junior a geçti elimizde kaldı koli koli. Bu arada alerji mamasının tadı ve kokusu kötü olduğu için alışması uzun sürüyor bebeklerin bilginiz olsun.
birmelekannesi2 busramerve canım mamanın ısmı ne bide kızım 9 aylık ona oluyor mu birde ücreti ne kadar
Seyda17 busramerve alerji mamalarinin da numaralari varmi acaba canm biz 10 bucuk ayligiz bu zamana kadar hic mama kullanmadik ek gidaya gectikten sonra anladik sut urunlerine alerjisi oldugunu kilosu da az oldugu icin simdi alerjik mama almak istiyorum
busramerve birmelekannesi2 1 yaş altına oluyor ben size kargoyu sizin karşılamanız şartıyla gönderirim ücretsiz olarak. Zaten raporlu aldığımız için devlet ödedi biz de para vermedik raporsuz alırsanız tanesi 165 tl olması lazım. Neocate mama bizdeki.
Ozgeruya birmelekannesi2 bizim numune verdi icerse rapor cıkartırız dedi içti cikardi rapor cnm baska doktorla görüş
birmelekannesi2 busramerve merhaba canım, pazartesiye randevu bulabildik hemen aldım doktora gidecez, cok sagol yine de yazıp ilgilendiğin için Allah razı olsun 🤲
Mom-28 Ask2 maraş çocuk hastanesi ve antep fakültede alerji doktoru var antep fakültede sıra olmadan gidince direk alıyorlar diye biliyorum
busramerve Seyda17 1 yaşına kadar neocate kullandık biz 1 yaşından sonra neocate junior a başladık canım doktor böyle önerdi junior ın vanilya veya çilek aromalısı var tadı güzel diye bu şekilde yazıyorlar