Merhaba anneler kızım bir kaç gün sonra 11 aylık olacak. Yalnız son bir haftadır uyku yok. Normalde gündüz 2 uyku yapardı 40 dakika veya bir saat arasında. Gece de 7 veya 8 gibi gece uykusuna yatardı. Şimdi gündüz uykuları en fazla 20 dk uykuya geçişte resmen savaşıyoruz uykusu geldiği halde uyumamak için çabalıyor. Kalkıyor oturuyor oyun oynuyor. Bir yerlerden tutunup ayağa kalkıyor artık yürüme çabaları içerisinde acaba yürümeye yaklaştığı için yürüme heyecanı mı var o dönemde bebekler uyumak yerine etrafı keşfediyorlarmış. 🤷🏻♀️ Aynı aydaki bebeler de durumlar nasıl acaba normal mi bu durum??