PudraKokusu Kizlar bebegim, 3 ay 10 gunluk, yani bu durumda 4. Aya girmis oluyoruz oylemi, 4 aylik diyeblrm yani? Sbh hemsire aradi 4.ay asilarini yapicaz mrnenjit vs diyeede sasirdim acikcasi, kafam karissti
alnhdy PudraKokusu sizinki dördüncü ayında canım çünkü 3 ay bitmiş 10 gün geçmiş dört aylık olmuş oluyor
GoGirl PudraKokusu su an 3 aylik mesela gelisiminide okurken 3+1 den 3+29 gune kadar 3 aylik gelisime bakip okursunuz.
laktas PudraKokusu dolan ay söylenir. Doğar doğmaz 1 ayşık demiyorsunuz dimi. 30 gün sonunda 1 aylık oluyor. 12 ay doldugunda da 1 yaş oluyor. Aşılar da dolan aya göre vurulur
laktas PudraKokusu yani kısacası yaşadığınız süre kadar yaşınız vardır. Bebeğin henüz 4 ay yaşamadı ki… 3 aydır hayatta. çok şüphen varsa google aramasınile hesaplatabilirsin.
ilahiyatci_Mom PudraKokusu üç aylık oluyo bebeğiniz bitirlen ay söylenir . Dördüncü ayındanda on gün almıs . 4ün içinde ama doldurmadığı için üç aylık