Ilknr Bizim de 3.aydan beri var.ve doktor dişler geliyo dedi,damakları çok sert ve beyaz.5 aylık olduk hala yok.be salı kontrolümüz vardı.doktor azı dişleri de kabarmış,hepsi birlikte gelicek dedi.gelicekler insallah🤣
Sairsell Gunesasel Ellerini keşfediyordur. Bizimde öyle şuan ellerinle boğuşuyor ve salyalari akıyor.
Gunesasel Sairsell evet salyada var kucaktanda inmiyor bişeyi doğru düzgün ağzına götüremiyor sinirlenip ağlıyor
zeynep_2020 Ellerini ağzına götürüyor ve salyası akıyorsa damakları kalınıyor dişe zemin hazırlanıyor parmağınla damlarını kaşı alt kaşınır ilk altlar çıktıpı için birde elinin içini ver ısırsın en güzel ilaç anne elidir ☺️
Gunesasel zeynep_2020 evet öyle bir sıkıyorki parmağımı damaklarının arasında ondan bile memnun olmuyor ağlayarak
Sevgilikizim Gunesasel mümkün canim damaklari sertlesiyor kaşınma oluyor kendi doktorumuz elinizi verin korkmayin dedi zaten damaklik ona hafif geliyor elimi veriyorum cok rahatlıyor ve keyfi yerine geliyor zor bir durum nasil kivrnaiyorlar yavrularim ya allahim bütün cocuklarimiza şifa versin
Gunesasel Sevgilikizim amin gerçekten öyle sadece ağlıyor uyku yok hep kucak kıstırıyor parmağımı damaklarıyla birde sanırım büyüöe atağı yani 4. Ay atağı 😢
Mlkmhrrm Gunesasel dişte olabilir tabi çıkmadan aylar öncesinde ağrı kaşıntı meydana gelebiliyormuş ☺️
muhendisanne1 Gunesasel aynı gün doğmuş benim oğlumda 22 ekim ve aynı durumda elini yiyecek sanki kıpır kıpır bide heyecanlanıyor kendince galiba
Ate2020 Gunesasel benim kızımda 3,5 aylıkken çıkardı ilk dişini . Şu an 9 aylık ve 7 tane dişi var . Yani çıkarması mümkün ☺️
Mlkmhrrm Gunesasel e ebekte diş kaşıma aparatları var ama bitmiş netten bulabilirsiniz belki yada başka yerden arada siz elinize takıp kaşırsınız
Ate2020 Gunesasel 1 haftadır 7. Dişinin çıkma sancılarını yaşıyoruz . Dün gece bile hiç uyumadı sürekli ağladı. Şu diş mevzusu bizde gerçekten zorlu geçiyor. Calpol veriyorum o rahatlatıyor biraz