7 aylık oğlum, yemiyorrr, biberonla devam sütünü bile zor içiyor. 6.Ayda kaşıkla gayet güzel yediriyorduk, seviyordu. Ne olduysa son bir aydır, kafasını çeviriyor, ağzını kitliyor, istemiyor. Çokda zorlamamaya çalışıyoruz, ama daha önce severek yediği şeyleri bile yemiyor. Kaşığı gördüğü gibi sinirleniyo. Bugün blw denedim, pankek verdim. Ondada sonuç hüsran, parçalası yere döküldü hepsi. Midesine ancak iki üç lokma gitmiştir. Eşimle türlü şebeklikler yapıp zor bela yediriyoruz, ağzımızı açıp yiyoruz bizi taklit etmiyor hiç. Sinirlerim yıprandı, bişey deyiverin.