Arkadaşlar lütfen böyle bir soru sorduğum için yargılamayın benim gbi bu problemi yaşayanları ancak böyle bir platformdan öğrenebilirim. 14 aydır emziriyorum ve göğüslerim sarktı bayağı üstelik ikisi de farklı hızalarda. Bir yerde okudum sporcu atleti takılınca toplarmış. evde sütyen takmıyordum emzirene kdr böyle bir problemim yoktu. Neler yapılabilir bu sarkma düzelir mi kalır mı? ne kullanmalıyım? yardımcı olursanız sevinirim.