Dilekdmrc Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olcak. Ne gibi aktiviteler yapabilirim yeni neler yaşayabiliriz? Mesela bileğe takılan çıngıraklar varmış onlardan falan almayı düşünüyorum. Tecrübeli olanlar paylaşabilir mi?
Momn Dilekdmrc benim kızım cingiraklardan korktu 0 6 ay zeka kartları var onları gösterdim masal okuyabilirsiniz
Berilismom Dilekdmrc ilk zeka kartlarım birde oyun halısına bayılıyolar o dönemde aynadan kendisine bakmasını sağlayabilirsiniz şarkılar söylerdim kucağımda odaları gezdirir arada balkona çıkartırdım o dönemde😘
Sairsell Dilekdmrc Kitap okuyoruz, hafıza kartları,artı oyuncakları elleriyle tutma, oyuncakları konuşturma, dönencesi ile oynuyor
Bortubocek bizde bugun 3 aylik olduk oyun halisinda gunde 3 4 defa yarim saat vakit geciriyo..oyuncaklara asilip cekiyor, ayna vs dikkatni cekiyor..harika haftalar kitabinda digidik oyunu var onu oynattiriyorum kahkaha atiyo
Bortubocek Basulpete hafta hafta bebek gelisimini ataklarini fln anlatiyo 1.5 yasina kadar..ucretli uygulamasida var..ben elimin altında olsun diye kitabini aldim tavsiye ederim
Hilall-16 Bortubocek 3 aylık olduğnda herhalde artık herşeyin daha farkında oluyor değil mi benim bebeğim 50 günlük yiyor uyuyor boş vakitlerinde de ağlıyor şimdilik 🙃☺️
Bortubocek Hilall-16 yiyip icip uyuma devam ediyor..ama uyanik kalmasi uzadi 1.5 saat kadar uyanik kaliyor..o surede gulmek sesler cikarmak ilgi istiyor..oyun oynamak,evi gezmek istiyo..renkleri sesleri daha net anliyor
Lnr123 Berilismom benim bebeğim de 45 günlük bende zeka kartlarından aldım o kartları nasıl kullanıyorsunuz acaba anlatırmısınız biraz rica etsem 😍🌸
Berilismom Lnr123 yatağın kenarına koyuyodum elinde bişeyleri tutmaya başlayınca eline veriyodum kendim gösteriyodum öyle ben 3 aylıkken almıştım😊
Hilall-16 Bortubocek bizde o günleri görürüz Allahın izniyle bizim emerken ağlama sorunumuz var ondsn biraz rahatsısız ods geçer inşallah bir an önce
Mom727272 Bortubocek 3 saatte bir yaklasik ancak degisiyor, bazen uyanip gulup konusuyor falan tavanla :)