rky arkadaslar başına gelen var mı inanılmaz iştahsız bu ay 300 gr almış diş cıkardıgı için olabilir mi çok küçük değil mi alttan tek dişi cıkmış 😔
Acemiiiii rky 4. Aydan başlayabiliyor. Zaten 4. Aydan sonra yavaşlıyor kilo alımı bi’ de diş çıkarmıç yavrucak daha napsın annesi 😂 Boşverin takılmayın kiloya vs. Sağlıklı olsun da
Mervebtnrr rky canım benim kızım da 3 ay 10 günlük belirtisi nelerdi salyası çok akiyo eli sürekli ağzında
Deletedmom47 rky Evettt belirtilerini merak ediyorum 😑.Zorlu süreç olmuş tatlım inşallah kolay atlatır bu dönemi erken vakitte çıkarmış en erken 3 -3,5 ay ama yine kötünün iyisi bir vakit öyle düşün artık 🥰.Kıt kıtt yapan dişini yerler ya onun 🎈🎈🎈
rky Mervebtnrr çok salya akıtıyordu kucagımdayken yerlere akıyordu salyaları 😊 huysuz iştahsız sürekli kucak isteyen bi cocuk olup cıktı vallahi aklımın ucundan geçmezdi diş oldugu eli sürekli ağzında elinin üstü kıp kırmızı kan oturmuş gibi oluyordu 1 2 kere baktım acabamı diye ama biraz iç taraftaymış 😀
rky Deletedmom47 en belirgin belirtisi salyalarıydı ve tabi bide iştahsız oluşu şimdi sıra 2. kıt kıtta asıl o zamn yemelik olucak 😀
Bushraa rky benim kızımın 4 aylık olduğu gün 2 dişi vardı. Aynı şekilde kilo alımı durdu rahatsızlandı ve 100 gr da kaybetti hatta. Ama şimdi toparladı. Şu an 5 ay 10 günlük 🥰
rky Bushraa ay çok mutlu oldum inşallah bizde öyle oluruz çok üzülüyorum çok moralim bozuldu hiç birşey yediremiyorum böyle olup düzelenleri okuyunca mutlu oluyorum ve sabır diyorum 🙏🏻🙏🏻
Mervebtnrr rky yaaa aynı biz gibi her yer salya kucak istiyo huysuz iştahsız kakasi ishal gibi iyice takip.edeyip bnde o zmn cnm ebeye sordum baktı 3 ay daha var dedi hemen çıkmaz öyle dedi bnde anlamadım 🙈
Annesininprensesi rky benim kızım da 4 ayindan beri memeyi ısırıyor 5 buçuk aylık oldu görünürde birsey yok ama kaşınıyor damaklari çok kötü ısırıyor 😬
Deletedmom47 rky Bizde bu Cuma başladık salyalara bi hırs inkarcılıklara diyorum Allahım inşallah yemesi etkilenmez .Ayın 1’de 3 aylık olucak henüz bakalım bizi neler bekliyor .Tam kıt kıt olucak ya öyle ,maşallah 🥰🥰🥰🥰
Damlakrdgg rky merhaba aynı durum bendede var daha ay sonunda 4 ay olcak. Alt dişi çıktı 2 gün önce. Bazı bebekler erken çıkarabilir dedi doktorumuz.
Prensesannesie rky benimde 4 aylık bir tanesi bir hafta önce patladı birtanesi çıkmak üzere ve doktora sordum bugün 3. Aydan sonra normal dedi💞
Minikpofuduk rky bunun cinsiyetle alakası varmı acaba kızlar? Senin bebeğin kız mı canım kız bebeklerinde daha erken çıkabiliyormuş diş sanırım çünkü benim kızımda 3 buçuk aylık çok fazla salyası var elleri ağzından surekli
rky Minikpofuduk evet canım kız benim bebeğimde bencede kızlar her konuda biraz aceleci ama benimki fazla aceleci göbek bagı bile 3.gün düştü 😀
rky Minikpofuduk malesef ciddiyim bide suan yarıya kadar kalkmaya çalışıyor azıcık daha kalksa oturcak nerdeyse 😆 doktorun gözleri fırladı bu napıyo böyle diyor 😆 bu şimdiden böyleyse ayaklanınca yandın sen dedi 🙂
Minikpofuduk rky onu benim bebekte yapıyor kafasını sırtını kaldıracak derecede kaldırıyor gören çok şaşırıyor 😂😂
Mrt Benim oğlum 8.5 aylık ağzında 7 dişi var 🙈🙈 gören duyan herkes şok doktor bile cok fazla dedi 😀😀elini ne tarafa atıp kaşırsa gemen ordan birkaç gune diş geliyor 😳😀