FerahKuzum bebeğiniz kendine güveniyorsa siz de ona güvenin. Tabi öncesinde ilk yardım videoları falan izleyin, hangi durumda nasıl müdahale edeceğinizi öğrenin. Genelde çiğneyemediğini ya da yutamadığını öğürerek çıkarıyorlar. Korkmak çok normal, ama biraz fırsat verebilirsiniz. Cımbızlama hareketi yapabiliyorsa muzu doğrayıp verebilirsiniz. Gıdaların köşeli olması önemli, yuvarlak bir gıda (örn:üzüm, mandalina, bezelye) mutlaka şeklini bozarak verin. Yuvarlak gıdaların nefes borusuna kaçma riski yüksek. Ufak ufak deneme yaptırın. Kendi yiyince biraz etrafı pisletiyorlar ama inanın çok rahat edeceksiniz. Bende 8 aylıkken fırsat vermeye başladım, neredeyse 19 aylık , sıvılar hariç her şeyi kendi yiyor, bende kendi yemeğimi yiyorum.