Mom34743 malesef hala enfeksiyonu devam ediyor iğne kullanıyoruz enfeksiyonu geçse gerekli işlemleri yaptıracagız ama böbrekleri kendisi üretiyor enfeksiyonuda o da biraz çok fazla oluyor 90 küsürlere çıkmıştı bugun tekrar idrar kültürü verdik bakalım 3 gün sonra çıkıcak sonuçlar inşallah geçmiştir