2.5 aylık bebeğim var hamilelik öncesi ilaç kullanıyordum hamile kalınca bıraktım hiç içmedim stresli bi hamilelik geçirdim ve bugün artık dayanamadım ve doktora gittim yim ilaç verdi evde yalnız kalınca geriliyorum tek başıma bi yere gidemiyorum kilo verdim iştahım yok çok zor bi durum böyle bir durumu yasayan var mı aranızda artık geçsin istiyorum eski hayatımı özledim