Pamukkzm Bugün tekrar doktora geldik kızarıklıklar geçmiyordu 10 gündür doktorumuz atopik dermatit dedi diyetine devam et dedi 😣mustelanın yüz kremine devam dedi . Nelere dikkat etmeliyim ne yapmalıyım doktorda söyledi ama sizler neler yapıyorsunuz
Arifeeee Pamukkzm domates sarımsak direkt etkiliyor ama sütten ne derece etkiler bilemedim. Ben de egzama var. Kantaron yağı iyi geliyor. Vücudunda varsa küçük bir yerde deneyip kullanabilirsiniz. Nemlendirmeyi ihmal etmeyin.
Alyamom1 Pamukkzm bizede aynısını söylemişti doktorumuz biraz ilerlemişti ama bizimki o nedenle kortizonlu ilaç başlattı üç gün günde üç defa süreceksin fazlasını asla sürme dedi. Su an iyi çok şükür 5 aylık 😇
fnsscknn Pamukkzm coresatin pembe çare oldu bizede 😊 her gün banyo yaptırırdık onu kestik birde bol nemlendirme
atopiklininannesi Pamukkzm coresatin pembe krem var bebekler için ve zararsız içinde kortizon falan yok diye biliyorum( emin değilim)sabah akşam sür 3-4 gün düzenli kullanınca geçiyor sonra da nemlendiriciyle destekle.
Htcsf Pamukkzm merhaba. Benim de bebeğimin hiç geçmeyen kızarıklıkları var. Bi doktor diyete gerek yok dedi , başka bi doktor çok katı diyet yaptırdı Alerji için . Yine geçmedi. Kafamız allak bullak oldu😔
Htcsf Pamukkzm ben de baktım düzelme yok bozdum diyeti. Çünkü benimki çok katıydı. Baya halsiz düşünce bıraktım 😬