Kahvedelisi askanne10 kusma, ishal veya kabızlık durumu olursa doktora bilgi verin bence benim ilk oğlumda kusma ve ishal olmuştu kusma her ilacı verdiğimde olduğu için maalesef kesmek zorunda kalmıştık
Sara1709 askanne10 benim kizimda kustu istahsizlik baslamisti kestik ilaci 2 hafta oluyo hala vermiyorum baslamak istemiyorum duzenimiz bozuldu o ilactan sonra ama heralde tekrar baslicam ama baska vericem heralde doktorla gorusmem lazim
askanne10 Baybars20 yiyenim onu kullandı ama doktor bunu verince bunu almıştım eğer devam ederse o marka alayım kusmuyırsa
AnneBebek1 Baybars20 kaç damla veriliyor bende kullanmaya başladım ama emin değilim Eczaneciii pek güvenemedim
Morfrenk Emzirdikten 1 saat sonra verilmeli, verilince de 1 saat daha emzirmemeniz gerekiyor öyle yaptınız mı. Ya da mamada aynı şekilde
askanne10 Zeynepazram Alerji İnşallah yoktur Şam’a mama emiyor hep zaten bir kaç mama değiştik kabızlık gaz yüzünden ama Alarji bilmiyorum
askanne10 Zeynepazram buzdolaptan çıkarıp verdim buzdolapta saklayın yazıyordu orada mı hata ettim oda sıcaklığında mı dursun acaba
Aysess38 Demir emilimi açken daha iyi oluyor diye biliyorum biraz açlık durumu olduğunda veriniz .. bizde başladık sidefere 1ay olacak emzirdikten bir iki saat sonra veriyorum verdikten sonrada hemen emzirmiyorum
askanne10 Aysess38 bir şey soracaktım biz buzdolaba koyduk ama çıkarıp soğuk verdim yani orada mı durmalı oda sıcaklığında mı