Kizlar sezaryan doğum yaptım 58 gün oldu ,kanamam 35.gunlerde azalarak kirkima kadar bitmişti ,fakat son üç dört gündür kanamam oluyor ayrıca ara ara karın agrimda oluyor ,adetmi oluyorum napiyorum normalmi anlamadım , kanamam dememde ne çok az ne çok fazla aynı adetimin son gunlertlymis gibi öyle kan geliyor ,kendimi çok.halsiz bitkin hissediyorum aynı zamanda emziriyorum da varmı böyle durum yaşayan kirkin geçince hemen adet gören acaba adetmi oluyorum yada başka brseymiki ?